ویژه برنامه دومین سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی در دانشگاه صنعتی کرمانشاه

استان کرمانشاه
برگزاری مراسم دومین سالگرد شهادت حاج قاسم همزمان با ایام فاطمیه

ویژه برنامه دومین سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی در دانشگاه صنعتی کرمانشاه

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی کرمانشاه ویژه برنامه ای به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار دلها حــــاج قاسم سلیمانی، در سالن آمفی تئاتر دانشگاه صنعتی کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی کرمانشاه؛ صبح روز دوشنبه ۶ دیماه ۱۴۰۰، ویژه برنامه ای به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار دلها حــــاج قاسم سلیمانی، با همکاری بسیج دانشجویی و بسیج اساتید و کارمندی دانشگاه، با سخنرانی علیرضا پــــورمسعود در سالن آمفی تئاتر دانشگاه صنعتی کرمانشاه برگزار شد.

بنابراین گزارش در این مراسم که با حضور اعضای هیأت علمی و غیر هیأت علمی دانشگاه صنعتی کرمانشاه و جمعی از مدعوین برگزار شد، دکتر علیرضا دودمان تیپی، سرپرست دانشگاه، ضمن خیر مقدم و تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام فاطمیه، با اشاره کوتاهی به زندگینامه سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی، عنوان کرد: اگر ایشان را با سرداران بزرگ اسلام مقایسه کنیم، متوجه می شویم، جایگاه و توفیقاتی که سردار سلیمانی بدست آورده هیچ یک از این بزرگان بدست نیاورده اند.

ایشان همچنین اضافه کرد بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، بزرگانی چون حاج قاسم سلیمانی به عنوان مدافعان انقلاب، کشور را به آنچه اهداف والای انقلاب بود، رسانده و آن را به بزرگ ترین قدرت بلا منازع در جهان تبدیل کردند.

دکتر دودمان تیپی در خصوص توصیف ویژگی های بارز سردار سرفراز اسلام، عنوان کرد: در وصف ایشان زبان قاصر است و بدون شک در حد و انداره ما نمی باشد که در خصوص ویژگی های بارز و بی مانند ایشان سخنی بگوییم. تنها خداوند به ما لطف کرده است در زمانه ای زندگی کنیم که بتوانیم بزرگ مردانی چون سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی را ببنیم و از نزدیک شاهد این حجم از بزرگی، شجاعت و اخلاص آن ها باشیم.

سرپرست دانشگاه صنعتی کرمانشاه در ادامه شجاعت و صلابت را از ویژگی های بارز سردار دل ها برشمرد و خاطر نشان ساخت در قاموس زندگاني ایشان ترس معنایی نداشت و بی شک مادر گیتی دیگر در جهان، بزرگ مردی چون سردار سلیمانی نخواهد زایید و مانند او را جهان هستی به چشم نخواهد دید.

ایشان همچنین ادامه داد از لحاظ تدبیر نظامی و طرح ریزی عملیاتی نیز ایشان نابغه بودند و تسلط ژرفی بر دانش رزمی  داشتند.سردار سلیمانی این دانش و مهارت دقیق و حساس را از طریق حضور مستمر در میدان نبرد بدست آورده بود.

دکتر دودمان تیپی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه اکنون پرچم دارن این مرز و بوم جوانان انقلابی می باشند از جوانان خواست راه سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی را ادامه بدهند و در برابر سلطه گری بیگانگان، مدافع حقوق مردم باشند.

در خاتمه سرپرست دانشگاه صنعتی کرمانشاه، سخنران امروز علیرضا پــــورمسعود را یکی از جوانان انقلابی معرفی نمود که با زبان امروزی، زمینه های آگاهی مردم را در برابر توطئه دشمنان فراهم می کند.

در بخش دیگری از این مراسم، علیرضا پــــورمسعود، سخنران مراسم به تشریح نکاتی در خصوص تحلیل پایگاه های اطلاع رسانی کشور های بیگانه در خصوص شخصیت نظامی حاج قاسم، برنامه، هدف و نحوه به شهادت رساندن ایشان، تهاجم علیه ایران، افکار عمومی در خصوص محبوبیت حاج قاسم سلیمانی و به طبع آن از دست دادن محبوبیت رئیس جمهور آمریکا، ترس و دیدگاه مسئولین اسرائیل نسبت به سردار سلیمانی، ترس کشورهای بیگانه از قدرت نظامی و شخصیت حاج قاسم، افکار عمومی در خصوص دولت مردم سالار و آزاد جمهوری اسلامی، ابعاد اخلاقی حاج قاسم و تاثیر آن بر مردم جهان، عوض شدن پرچم جمکران به نشانه انتقام، ابعاد اخلاقی حاج قاسم و فرهنگ شناختی از افکار ایشان و غیر پرداخت.

در حاشیه این نشست با حضور سرپرست و مسئولین دانشگاه صنعتی کرمانشاه از برخی خانواده های معزز شهدای مدافع حرم تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.