بيانيه بسيج اساتيد دانشگاهها و مراكز آموزش عالي استان كرمانشاه

استان کرمانشاه

بيانيه بسيج اساتيد دانشگاهها و مراكز آموزش عالي استان كرمانشاه

بيانيه بسيج اساتيد دانشگاهها و مراكز آموزش عالي استان كرمانشاه در حمايت قاطع از اقدامات رئيس قوه قضائيه و مبارزه با فساد و خصوصي سازي هاي مسئله‌دار

بسم الله الرحمن الرحیم

مفسد بايستی مجازات بشود. خب حالا چرا این را ما علنی می‌گوییم و اصرار می‌کنیم؟ برای خاطر اینکه تجربه نشان داده که وقتی با فساد و با مفسد، مواجهه و مقابله صورت می‌گیرد، جیغ‌ودادهایی از گوشه‌وکنار بلند می‌شود (حضرت امام خامنه‌ای)

بيانيه بسيج اساتيد دانشگاهها و مراكز آموزش عالي استان كرمانشاه در حمايت قاطع از اقدامات  رئيس قوه قضائيه و مبارزه با فساد و خصوصي سازي هاي مسئله‌دار

      گام دوم انقلاب اسلامی ایران با ورود به عرصه جدیدی از تلاش، شکوفایی و پیشرفت، همراه با مقاومت و ايستادگي مایۀ فخر و مباهات و تحت رصد تمامیِ آزادی خواهان جهان است.  چهارمين توصيه راهبردي اين بيانيه گرانسنگ دو موضوع لازم و ملزوم عدالت و مبارزه با فساد است كه عدالت در صدر اهداف همه ي بعثت هاي الهي و به تبع آن در صدر اهداف نظام مقدس جمهوري اسلامي  و مبارزه  با فساد براي جمهوري اسلامي بسيار جدي تر و بنياني تر از ديگر نظام ها تلقي و تعبير شده است همانگونه كه در علوي ترين حكومت هاي تاريخ كه حكومت خود اميرالمومنين بوده مبارزه با فساد  از جدي ترين امور بوده است. در اين راستا جديت عملي قوه قضائيه براي بسط عدالت و مبارزه با فساد در مطلع چهله دوم انقلاب اسلامي قابل ستايش و تقدير است.

       دستورات انقلابی و شجاعانۀ ریاست محترم قوه قضائیه در خصوص مبارزه با مفاسد اقتصادی بارقۀ امید را در دل تمامی عدالتخواهان و فسادستیزان سراسر کشور ایجادکرده است. رای اخیر دیوان محاسبات مبنی برالزام سازمان خصوصی‌سازی در فسخ قرارداد واگذاری هفت تپه وهمچنین ابطال قرارداد واگذاری کشتارگاه شهرستان فارسان باحکم قوه قضائیه، دستورات ارزشمند در خصوص تعیین تکلیف واگذاری ناعادلانۀ شرکت کشت و صنعت مغان در اردبیل و دستور انقلابی دیگر حضرت آیت‌الله رئیسی در جلسۀ شورای‌عالی مسئولان قضایی مبنی بر تسریع در رسیدگی به پرونده رئیس سازمان خصوصی‌سازی و مدیران متخلف برخی شرکت‌ها و پیگیری موضوع وتعیین تکلیف خصوصی‌سازی‌های مسئله‌دار و خلاف ضوابط و مقررات مانند شرکتهای هفت‌تپه و پالایشگاه کرمانشاه نشان دهنده ي عزم جدی دستگاه قضائی کشور برای مبارزه با غارتگران بیت‌المال و دفاع از حقوق عامه مردم است.

     ضمن قدردانی از زحمات و پیگیری‌های مجدانۀ رئیس محترم قوه قضائیه و تمامی دلسوزان خدوم آن دستگاه، سازمان بسیج اساتید دانشگاهها و مراكز آموزش عالي استان کرمانشاه حمايت قاطع خود را از اقدامات عادلانه و در راستاي آرمان هاي انقلاب قوه ي قضائيه اعلام مي نمايد. اين اقدامات را اميدآفرين و اطمينان بخش ارزيابي نموده و آمادگي خود را جهت هرگونه همكاري از جمله شناسایی و معرفیِ اجحاف‌کنندگان به بیت‌المال، یاری و حمایت از دستگاه عدلیه در امر مبارزه با مفاسد اقتصادی بویژه واگذاری‌های مسئله‌دار و خلاف ضوابط و مقررات و در نهایت صیانت از سرمایه و منافع ملت و جلوگیری از هر گونه توطئۀ دراز مدت با هدف سوء استفاده از قانون خصوصی‌سازی که منجر به خارج نمودنِ بخش قابل توجهی از اراضی، مراکز راهبردي صنعتی و اقتصادی از حیطۀ اختیارات ملت و نظام اسلامی و بروز مشکلات لاینحل برای نسل‌های آینده و ایجاد مخاطره در امنیت ملی کشور مي گردد اعلام مي نمائيم.  با حمایت از نگاه و رويكرد اجراي عدالت همراه با حمايت از توليد رئيس محترم قوه ي قضائيه و همكاران شان مسير درست خصوصي سازي و عمل به سیاست‌های ابلاغی اصل 44 قانون اساسی را عرضه ي شفاف شركت ها در بازار سرمايه و سهامدار نمودن مردم ارزيابي مي كنيم.

     اساتيد و نخبگان بسيجي به همراه  مردم شهیدپرور استان كرمانشاه انتظار دارند كه با اجراي عدالت درخصوص واگذاری مسئله‌داروخلاف ضوابط و مقررات پالایشگاه کرمانشاه (پس ازگزارش مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی، رای اجماعی مستشاری 14 نفرۀ هیئت عمومی دیوان دربهمن 97 و گزارش کمیسیون انرژی مجلس كه منجر به ارجاع پرونده واگذاری پالایشگاه براساس ماده ۲۳۴ آیین ‌نامه‌ داخلی مجلس شورای اسلامی درتاریخ10/02/98به قوه قضائیه شده)، با صدور حکم ابطال واگذاری، برگ زرین دیگری به افتخارات این نهاد فسادستیز و عدالتخواه افزوده و موجبات سرور و امیدواری هر چه بیشتر مردم مقاوم و شریف ایران اسلامي بالاخص مردم مقاوم و شهيد پرور  خطه سينه ستبر كشور،كرمانشاه قهرمان فراهم گردد.

    روابط عمومی سازمان بسیج اساتید دانشگاهها و مراكز آموزش عالي استان کرمانشاه 8/7/1399

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.